SZUKASZ ROZWIĄZANIA

w której sytuacji się znajdujesz ?

MOŻE

realizacja w formule “Zaprojektuj i zbuduj”
null

WIEMY

WIEMY JAK SPEŁNIĆ WYMAGANIA I WPROWADZIĆ OSZCZĘDNOŚĆ NA POZIOMIE, KTÓRY PRZEKROCZY TWOJE OCZEKIWANIA

Realizujesz inwestycję w formule “Zaprojektuj i zbuduj” i właśnie analizujesz jakie masz możliwości w zakresie doboru konstrukcji nawierzchni

  • chcesz zastosować rozwiązanie optymalne cenowo
  • i równocześnie musisz spełnić wymagania w zakresie trwałości zmęczeniowej

MOŻE

realizacja w formule “Zbuduj”
null

WIEMY

WIEMY JAK ROZWIAĆ TWOJE OBAWY I WPROWADZIĆ KORZYSTNE ZMIANY

Realizujesz inwestycję w formule “ Zbuduj” w oparciu o istniejącą dokumentację projektową i osiągnąłeś właśnie etap prac, w którym obawiasz się że przyjęte rozwiązanie wzmocnienia podłoża czy też dolnych warstw konstrukcyjnych może się nie sprawdzić

  • wątpliwe jest uzyskanie wymaganej nośności na wyższej warstwie
  • warunki gruntowe są odmienne niż wskazane w dokumentacji

MOŻE

wykonywanie wzmocnienia podłoża
null

WIEMY

WIEMY JAK ROZWIĄZAĆ WIĘKSZOŚĆ PROBLEMÓW WYNIKAJĄCYCH Z TYCH SYTUACJI I UWOLNIĆ CIĘ OD ROBIENIA POPRAWEK CZY TEŻ SYTUACJI, W KTÓRYCH TRUDNE JEST UZYSKANIE PARAMETRÓW ODBIOROWYCH

Realizujesz inwestycję i jesteś na etapie robót ziemnych oraz wzmacniania podłoże, a stosowane przez ciebie tradycyjne sposoby stabilizacji (cementem lub spoiwem drogowym) nie zdają egzaminu bo:

  • wierzchnia warstwa stabilizacji rozmięka w wyniku opadów deszczu
  • nie uzyskujesz wymaganej specyfikacją wytrzymałości na ściskanie lub mrozoodporności, a dalsze zwiększanie ilości spoiwa przestaje być skuteczne (ekonomiczne) lub też w recepcie osiągnąłeś już maksymalną ilość spoiwa dopuszczoną w specyfikacji technicznej

A MOŻE po prostu realizujesz inwestycję drogową lub infrastrukturalną

i musisz wprowadzić oszczędności

czy też przyspieszyć tempo wykonywania prac aby nadrobić stracony czas

i podnieść wskaźniki swojego projektu

WIEMY JAK DLA TWOJEJ KONSTRUKCJI NAWIERZCHNI WPROWADZIĆ OSZCZĘDNOŚĆ NA POZIOMIE DO 40% NIE OBNIŻAJĄC TRWAŁOŚCI ORAZ DWUKROTNIE SKRÓCIĆ PROCES I PRZESTOJE TECHNOLOGICZNE

SZUKASZ SPOSOBU NA OPTYMALIZACJĘ KOSZTÓW BUDOWY DRÓG?

Poznaj naszą ofertę dla Wykonawcy i zwiększ swoje zyski

Zoptymalizujemy koszty

Nasze technologie pomogą Ci zmniejszyć koszty konstrukcji bez utraty jakości oraz trwałości drogi

Wprowadzimy zmiany

Pomożemy z uzasadnieniem technicznym wprowadzanej zmiany, poparte odpowiednimi obliczeniami mechanistycznymi

Wesprzemy na budowie

Nasi inżynierowie zapewnią pełne wsparcie i pomoc techniczną na budowie wraz z badaniami jakości

Zaprojektujemy receptę

Nasze laboratorium wykona dla Ciebie receptę dostosowaną do konkretnych warunków gruntowych

Przekażemy dokumentację

Dostarczymy Ci wszystkie niezbędne dokumenty oraz obliczenia do zastosowania naszej technologii

Podzielimy się wiedzą

Podczas wspólnej inwestycji zdobędziesz doświadczenie w optymalizacji kosztów i zwiększysz swoją konkurencyjność

SKORZYSTAJ Z NASZEGO DOŚWIADCZENIA

Z naszej oferty korzystają zarówno małe, jak i największe firmy drogowe, a grono klientów stale się powiększa.

Nasza technologia była zatwierdzana na każdym szczeblu Zamawiających, włącznie z GDDKiA

WSPÓŁPRACA

Wspieramy Cie na każdym etapie, od dokumentacji po odbiór warstwy

KONTAKT

Skontaktuj się z nami poprzez email lub telefon, a my zaproponujemy skuteczny plan działania

OFERTA

W zależności od potrzeb przygotujemy dla Ciebie ofertę uwzględniającą Twoje potrzeby

PROJEKT

Jeśli niezbędne będzie wykonanie projektu konstrukcji lub zamiennego projektu zajmiemy się tym oraz dostarczymy niezbędne dokumenty

BUDOWA

Przygotujemy receptę oraz zapewnimy wsparcie inżynierów na budowie wraz z kontrolą jakości

REALIZACJE

Uczestniczyliśmy w budowie wielu dróg, od mniejszych dróg gminnych po główne drogi krajowe

MIEJ PEWNOŚĆ

Wysoka jakość, spokojny odbiór

Gwarancja ceny w czasie realizacji

Wsparcie inżynierów na budowie

Mniej transportu i zużycia kruszyw

Bezproblemowy odbiór warstwy

PORÓWNANIE STABILIZACJI

Czym odróżnia się stabilizacja hydrofobowa od innych technologii?

  • Podatność
  • Odcięcie wody od konstrukcji
  • Moduł projektowy
  • Dozowanie
  • Pielęgnacja/ przestój technologiczny
  • Badania jakości
  • Rola warstwy
  • Układanie asfaltu bezpośrednio

Stabilizacja hydrofobowa

  • 800 MPa
  • 1-2% ziarnistego dodatku hydrofobowego
    (np. SiccaBASE)+ 2-4% cementu
  • 72h
  • Wytrzymałość na ściskanie
    Odporność na absorpcję wody
    Moduł sprężystości
    VSS
  • Podbudowa zasadnicza KR1-KR6
    Podbudowa pomocnicza KR3-KR6
    Ulepszone podłoże KR1-KR7
  • KR1-KR6 zgodnie z AT

Stabilizacja hydrauliczna

  • 150 MPa
  • 4-10% cementu lub spoiwa drogowego
  • 7 dni
  • Wytrzymałość na ściskanie
    Mrozoodporność
  • Podbudowa zasadnicza KR1-KR2
    Podbudowa pomocnicza KR3-KR4
    Ulepszone podłoże KR1-KR7
  • KR1-KR2

Stabilizacja jonowymienna

  • 150 MPa
  • 0,075-0,15% środka jonowymiennego
    + 4-10% cementu
  • 7 dni
  • Wytrzymałość na ściskanie
    Mrozoodporność
  • Podbudowa zasadnicza KR1-KR2
    Podbudowa pomocnicza KR3-KR4
    Ulepszone podłoże KR1-KR7
  • KR1-KR2

SPRZĘT BUDOWALNY

Prosta budowa standardowym sprzętem drogowym
DOZOWANIE PROSZKU
DOZOWANIE WODY
MIESZANIE Z GRUNTEM
ZAGĘSZCZANIE WARSTWY
PROFILOWANIE POWIERZCHNI

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Zapraszamy do współpracy
SKORZYSTAJ NA NASZYCH USŁUGACH!
  • Wysoka jakość rozwiązań
  • Optymalizacja kosztów
  • Tworzenie dokumentacji
  • Wsparcie na budowie
  • Pomoc na każdym etapie
  • Bezproblemowy odbiór

 

Wyślij