Formularz szybkiego kontaktu
Przydatne wsparcie
w projektowaniu konstrukcji nawierzchni?
Poznaj naszą ofertę dla Projektanta i przyśpiesz swoją pracę
Zoptymalizujemy koszty
Oferowane przez nas rozwiązania pomogą Ci zmniejszyć koszty konstrukcji bez utraty jakości, utrzymując trwałość zmęczeniową drogi na wymaganym poziomie
Przeanalizujemy geologię oraz pomiary FWD
Na podstawie dostarczonej dokumentacji dokonamy analizy warunków gruntowo-wodnych oraz ugięć
Dobierzemy konstrukcję
Wykorzystując obliczenia mechanistyczne dobierzemy optymalną konstrukcję do warunków inwestycji
Wesprzemy uzgodnienia
Pomożemy z zatwierdzeniem technologii u Zamawiającego
Przekażemy dokumentację
Dostarczymy Ci wszystkie niezbędne dokumenty oraz obliczenia do zastosowania naszej technologii
Podzielimy się wiedzą
W razie potrzeby przeprowadzimy szkolenie z zakresy projektowania i wykorzystania technologii
Skorzystaj bez zobowiązań
z naszego wieloletniego doświadczenia
Z naszej oferty korzystają zarówno małe, jak i największe Biura Projektowe w Polsce, a grono klientów stale się powiększa. Program komputerowy się sprawdził i obecnie pomaga wielu Projektantom. Technologia hydrofobowa, w projektowaniu której uczestniczyliśmy, była zatwierdzana na każdym szczeblu Zamawiających, włącznie z GDDKiA.
mgr inż. Andrzej Kasprzyk
Dyrektor Oddziału Kielce Promost Consulting prof. dr hab. inż. T. Siwowski
"Takiego narzędzia niezbędnego do pracy inżyniera szukaliśmy od lat. Program MWS Pavement Design ułatwił i usprawnił naszą pracę, poszerzając horyzonty oraz dobór optymalnych konstrukcji nawierzchni. Bezpłatne i profesjonalne wsparcie techniczne NASCON było i jest bardzo pomocne." Kielce, czerwiec 2018r.
Nasze realizacje w Polsce
mówią same za siebie
Uczestniczyliśmy w projektowaniu i budowie ponad 150 dróg,
od mniejszych dróg gminnych po główne drogi krajowe
PBD S.A. Kalisz realizuje projekt przebudowy drogi powiatowej 4620P na odcinku Szulec-Oszczeklin dla Starostwa Powiatowego w Kaliszu
Zobacz więcej
BANIMEX realizuje projekt przebudowy DK94 według dokumentacji opracowanej na zlecenie MIASTA SOSNOWICE przez firmę EGIS.
Zobacz więcej
PBDIM Mińsk Mazowiecki korzysta ze stabilizacji hydrofobowej podczas przebudowy DK66 dla GDDKiA O/BIAŁYSTOK
Zobacz więcej
INTERCOR korzysta ze stabilizacji hydrofobowej na drogach asfaltowych w ramach inwestycji dla PKP PLK budowa linii E75
Zobacz więcej
UNIBEP korzysta ze stabilizacji hydrofobowej w projekcie Rozbudowa DK66 - Przejście przez Suchowolce dla dla GDDKiA O/BIAŁYSTOK
Zobacz więcej
CFE we współpracy z MS-BUD korzysta ze stabilizacji hydrofobowej wykonując podbudowę bezpośrednio pod nawierzchnie z kostki.
Zobacz więcej
LIMDROG korzysta ze stabilizacji hydrofobowej w inwestycji realizowanej w formule zaprojektuj i zbuduj na zlecenie ZDW KRAKÓW
Zobacz więcej
INVEST AG wykonuje stabilizację hydrofobową w ramach robudowy drogi wojewódzkiej wykonywanej dla MZDW WARSZAWA
Zobacz więcej
UNIBEP korzysta ze stabilizacji hydrofobowej i optymalizuje układ warstw konstrukcji w ramach inwestycji dla gminy Choroszcz
Zobacz więcej
BUD-DRÓG korzysta ze stabilizacji hydrofobowej podczas projektowania i budowy drogi wojewódzkiej DW975 dla ZDW KRAKÓW.
Zobacz więcej
Wspieramy na każdym etapie
Udzielimy Ci fachowego, inżynierskiego wsparcia na każdym etapie
- od analizy geologii po zatwierdzenie technologii - a nawet jeszcze dalej, sam zobacz.
Zapraszamy do współpracy.
Skorzystaj z naszego NIEODPŁATNEGO wsparcia dla Projektanta
- Zajmujemy się kompleksowo stabilizacją ziarnistym dodatkiem hydrofobowym (pozycja: www.SEKOCENBUD D-04.12.01.00.pl - publikowana od 2017r.) czyli rozwiązaniem wprowadzającym do konstrukcji drogi wysoką jakość oraz pozwalającym na optymalizację kosztów z utrzymaniem trwałości zmęczeniowej.
- Technologia stabilizacji hydrofobowej wnosi do Twojej dokumentacji jeszcze jeden, tak ważny obecnie aspekt - ogranicza udział rozwiązań i procesów realizowanych na budowie, które negatywnie wpływają nie tylko na środowisko naturalne, ale i na nasz najcenniejszy zasób - nasze zdrowie.
- Dodatkowo - aby wesprzeć proces upowszechnienia stabilizacji hydrofobowej - opracowaliśmy, a natępnie przez lata testowaliśmy i ostatecznie wprowadziliśmy do polskiego drogownictwa program umożliwiający indywidualne projektowanie dowolnej konstrukcji nawierzchni metodą mechanistyczno-empiryczną, uwzględniający min. standardy wykorzystywane podczas opracowania Katalogu KTNKPiP z 2014r. Dzisiaj postanowiliśmy przekazać ten program Tobie nieodpłatnie.
- Jesteśmy gotowi i w pełni przygotowani aby opracować dla Ciebie pełną i profesjonalną dokumentację w postaci Projektu Konstrukcji Nawierzchni, wg standardów które zostały zaakceptowane na szczeblu GDDKiA, nie tylko dla konstrukcji podatnej ale także - jako nieliczni w Polsce - dla sztywnej, uwzględniającą korzyści technologii hydrofobowej - już to z powodzeniem robiliśmy. Przekaż nam:
› prognozę ruchu lub zdefiniowaną kategorię,
› opinię geotechniczną lub dokumentację badań podłoża gruntowego,
› niweletę projektowanej drogi,
› jeżeli masz to także wyniki pomiaru ugięć FWD,
a gdy prześlemy Ci zwrotnie analizę to zobaczysz wg jak wysokich standardów pracujemy.
- Po opracowaniu Projektu Konstrukcji Nawierzchni będziemy udzielać Ci dalszego wsparcia - tam gdzie będziesz tego oczekiwał lub też wymagać tego będzie sytuacja, na każdym etapie procesu inwestycyjnego - od rzetelnego przeprowadzenia jako Twój ekspert technologiczny uzgadnień z Inwestorem, poprzez odpowiedzi na wszystkie ewentualne pytania, uczestniczenie w spotkaniach, aż po obecność na budowie - jeżeli zostaniemy wybrani jako dostawca.
Podoba Ci się. Podziel się!