W drodze, którą planujesz wybudować lub właśnie budujesz
skorzystaj ze stabilizacji hydrofobowej
› lepsza ochrona konstrukcji przed wodą
› długofalowe oszczędności jako efekt wzrostu trwałości
› zgodność z wymaganiami zrównoważonego budownictwa i nowych regulacji UE
Zobacz innych Zarządców
Nadaj swojej inwestycji drogowej kierunek,
który jest obecnie najbardziej pożądany w drogownictwie
Recykling i powtórne przetwarzanie, oszczędność zasobów i korzyści mierzone w długim okresie, zwiększanie miejsc zastosowania materiałów, które do niedawna jeszcze wymieniano ze względu na brak skutecznych technologii ich modyfikowania
Bądź otwarty na rozwiązania
stosowane z powodzeniem przez innych Zarządców
Technologia stabilizacji hydrofobowej modyfikuje grunt utrzymując równoczesnie jakość oraz trwałość eksplotacyjną drogi. Z powodzeniem stosowana jest w różnych konfiguracjach układu warstw konstrukcyjnych, zarówno na drogach gminnych, jak i krajowych.
Oczekuj optymalnego projektowania
uwzględniającego postęp w technologiach modyfikacji gruntu
Dzięki modyfikacji cech fizyko-chemicznych gruntu można bezpiecznie używać go w większym stopniu w trakcie budowy, w stosunku do tego co robiono jeszcze do niedawna. To powoduje, że drogi można budować w bardziej zrównoważony sposób, w zgodzie z oczekiwaniami pozostałych interesariuszy.
Korzystaj z opracowanych narzędzi komputerowych wspomagających dobór konstrukcji
Weryfikuj sam swoje konstrukcje, a także wymagaj ich doboru zgodnie z konkretnymi warunkami. Optymalizuj dowolny układ warstw korzystając z programu komputerowego, z którego od kilku lat korzysta już wielu Zamawiających.
Skorzystaj z tego
z czego korzystają już inni Zamawiający
Mamy doświadczenie uczestnicząc blisko 10 lat w polskim drogownictwie. Dostarczamy technologię stabilizacji hydrofobowej na inwestycje gminne, powiatowe oraz drogi wojewódzkie i krajowe. Organizujemy specjalistyczne szkolenia technologiczne oraz w zakresie projektowania. Opracowaliśmy profesjonalny program komputerowy, który dzisiaj w codziennej pracy używa wielu Zamawiających.
Przeczytaj na temat technologii trwałego zwiększania odporności gruntów na absorpcję kapilarną wody
Przykłady realizacji,
w których zastosowano stabilizację hydrofobową
Zamawiający publiczni realizujący inwestycje drogowe, bez względu na to czy budują drogi gminne czy też krajowe, sami decydują się lub też dopuszczają do zastosowania technologię stabilizacji hydrofobowej.
To sumaryczny efekt kumulacji wiedzy, wieloletnich pozytywnych doświadczeń oraz rozumienia potrzeb związanych z koniecznością ograniczania negatywnego wpływu drogownictwa na nasz zrównoważony rozwój.
PBD S.A. Kalisz realizuje projekt przebudowy drogi powiatowej 4620P na odcinku Szulec-Oszczeklin dla Starostwa Powiatowego w Kaliszu
Zobacz więcej
BANIMEX realizuje projekt przebudowy DK94 według dokumentacji opracowanej na zlecenie MIASTA SOSNOWICE przez firmę EGIS.
Zobacz więcej
PBDIM Mińsk Mazowiecki korzysta ze stabilizacji hydrofobowej podczas przebudowy DK66 dla GDDKiA O/BIAŁYSTOK
Zobacz więcej
INTERCOR korzysta ze stabilizacji hydrofobowej na drogach asfaltowych w ramach inwestycji dla PKP PLK budowa linii E75
Zobacz więcej
UNIBEP korzysta ze stabilizacji hydrofobowej w projekcie Rozbudowa DK66 - Przejście przez Suchowolce dla dla GDDKiA O/BIAŁYSTOK
Zobacz więcej
CFE we współpracy z MS-BUD korzysta ze stabilizacji hydrofobowej wykonując podbudowę bezpośrednio pod nawierzchnie z kostki.
Zobacz więcej
LIMDROG korzysta ze stabilizacji hydrofobowej w inwestycji realizowanej w formule zaprojektuj i zbuduj na zlecenie ZDW KRAKÓW
Zobacz więcej
INVEST AG wykonuje stabilizację hydrofobową w ramach robudowy drogi wojewódzkiej wykonywanej dla MZDW WARSZAWA
Zobacz więcej
UNIBEP korzysta ze stabilizacji hydrofobowej i optymalizuje układ warstw konstrukcji w ramach inwestycji dla gminy Choroszcz
Zobacz więcej
BUD-DRÓG korzysta ze stabilizacji hydrofobowej podczas projektowania i budowy drogi wojewódzkiej DW975 dla ZDW KRAKÓW.
Zobacz więcej
Skontaktuj się jeżeli interesuje Cię szkolenie technologiczne lub też w zakresie projektowania i weryfikacji konstrukcji drogowych metodą mechanistyczno-empiryczną
Wiele lat specjalizowaliśmy się, a dzisiaj chętnie dzielimy się naszą wiedzą. Opracowaliśmy także dla Ciebie program komputerowy. Wielokrotnie doceniani byliśmy przez Zamawiających publicznych.
mgr inż. Bogdan Bogdański
GDDKiA O/ Poznań - Dyrektor Wydziału Technologii i Jakości Budowy Dróg
"Pierwszy raz spotkałem się z tym, że z założenia handlowa prezentacja może nie tylko wejść na tak wysoki merytorycznie poziom, ale jeszcze dodatkowo wywołać tak ciekawe dyskusje na temat aktualnych problemów, możliwości i wyzwań polskiego drogownictwa" Poprowadzone przez NASCON całodniowe Seminarium warsztatowe w ramach "Dni Technologicznych GDDKiA", Poznań 2019r.
Skorzystaj z naszego doświadczenia oraz wiedzy jaką od lat dostarczamy Zamawiającym
- Drogi trwałe w eksploatacji
- Niższe koszty konstrukcji
- Wiedza warta posiadania
- Technologia zrównoważonego drogownictwa
- Oprogramowanie konieczne w pracy każdego zarządcy drogowego
Podoba Ci się. Podziel się!